Monday, October 31, 2011

Fyza - show her beauty

This is what I apply in my photo session, orang yang mengajar aku selalu pesan bende ni iaitu bila kita shoot subjek, kita tunjukkan seni dan serinya. ada masanya aku kantoi jugak yang pasti aku mmg suka cabaran macam ni.

Fyza

Kenalkan ini Fyza Azra, secara jujurnya nak kata dia ni cantik sangat tak jugak tapi yang pasti dia mempunya jaw-bones yang cantik. figure dia pun cantik. kalau dia betul2 nak pose dalam tempoh masa yang lama dia kena jaga badan dia.

Fyza

Aku suke minah ni, mulut die same longkang macam aku gak, kalau jumpa ada ja benda yang kami mengarut. She is fun to be around with, walaupun ada masanya tia ni mengada-ngada tapi aku tau dia nak bermanja-manja sebenarnya hehehehe.

Fyza

Apa yang paling aku suka pasal minah ni adalah sikap positif dia. dia yakin pada diri sendiri dan buat yang terbaik untuk diri dia dan juga fotoman. Jujur la aku cakap, dari pengalaman aku Fyza mmg kurang pengalaman dari segi modeling ni tapi kalau di suruh pose dgn guidance dia akan buat. dalam sesi ni aku mmg dengan sengaja suruh dia pose ikut suka hati dia. sebab tu kalau perasan kesemuanya hampir sama.

Fyza

Pendapat peribadi aku la, kalau dia ni jaga badan, ubah sikap mengada-ngada(manja-manja) ala2 diva tu, dia boleh pegi jauh. sekurang2nya ada photographer2 legend akan offer untuk ada sesi dengan dia

Fyza
(hahahahahaha hat ni aku saja main-main)

5 comments:

  1. sukanya tengok kaler dari sony...:)

    ReplyDelete
  2. Acai : thanx macha hehehehe

    Aierizal : thanx bro, really appreciate it

    ReplyDelete
  3. bro emann..leh ajar saye tak?add fesbuk fad ali ^^ ehh heheh

    ReplyDelete
  4. insyaAllah boleh
    add aku dkt
    www.facebook.com/emann.alpha.photographer

    ReplyDelete