Saturday, August 6, 2011

Wanija Nolan - Wanabe

Wanija - Does this makes you feel better?

Hai semua, aku ada satu rahsia nak kongsi dengan semua orang. Aku ada dua orang benchmark iaitu Widjita Raya & Librodo. persamaan antara kedua-dua artis ni adalah mereka main warna tak hengat punyah. Kekadang tu aku rasa macam tak masuk akal pun ada. Yang penting adalah ini ya, apa yang membuatkan aku sentiasa berkarya adalah disebabkan cita-cita aku yang kuat untuk capai kualiti gambar aku ke tahap mereka ini. Dan aku rasa semua orang patut ada benchmark demi mencapai satu tahap yang tinggi.

Wanija Nolan adalah seorang talent baru yang di Discover oleh Wan Fly(satu2nya anak buah lelaki aku). Dia ni seorang yang sangat ceria dan ingin cuba sesuatu yang baru. kalau korang nak tau, untuk photoshoot ni, inilah kali pertama dia pakai Spring Dress. Aku & Wan Fly akan explore budak kecik ni lagi dan aku harap sangat diorang dua ni kapel hahahahahaha! Wink at Amirul Bakhri(mari kita lihat sapa ada GF dulu)

What do you think?
(takde beza banyak pun lalala~)

Wanija - Wondering
(square format)

Wanija - faulty
(Faulty - this picture is almost perfect accept that it has wardrobe malfunction)

Wanija - I Miss You


1 comment:

  1. Aku suka gambar before and after..Colour and tone kiter edit after photoshoot?

    ReplyDelete