Friday, August 12, 2011

Intan Shafinas

Intan Shafinas
teaser

Aku mmg ada masalah dgn budak Shafinas ni. Setiap kali aku jumpa dia mesti aku jadi blur & bengong2. Honestly, antara ramai2 talent yang aku pernah shoot, INTAN SHAFINAS la yang paling susah. Sebabnya aku taboleh nak fokus, aku mmg admire dia sejak aku mula photography sampai sekarang. CIkgu Dollah n Diamond Sapphire pulak selalu perli aku, waaaa!
Anyway, aku sempat beberapa kali shoot dia & secara jujurnya mmg senang untuk kerja dengan dia. Aku hanya point & shoot then cakap "next". Pandaikan aku? hehehehe. Bakal sesi kami yang berikutnya adalah kebaya photoshoot(with a twist) tapi tak tau bila sebabnya kami berdua masih lagi dok ulangkaji tentang photoshoot tu, yg pasti, ada harapan orang repot gambar2 kami dekat FB. Like we care hahahaha!

"anyway beb, I'm waiting for that time for you to be ready hehehehe"

Intan Shafinas - wanabe
(wanabe)

Intasn Shafinas
(come to me)

Intan Shafinas
(Lets Tango)

Intan Shafinas
(Haiiiiii!!!!)

Intan Shafinas
(i know some might not like the tone huhu)

Intan Shafinas
(macam ok la pulak)

No comments:

Post a Comment